Veelgestelde vragen
Informatiefolders Ivoren Kruis
Heeft u vragen over een gezonde mond? Het Ivoren Kruis heeft verschillende voorlichtingsfolders gemaakt, die u gratis kunt downloaden. Klik hier voor meer informatie.

Nota en betalen
Voor behandelingen boven de € 250,- zullen we de kosten vooraf met u bespreken en zal er een begroting worden gemaakt.
We werken samen met Infomedics. Zij verzorgen de facturatie voor ons. U ontvangt de rekening via de e-mail of per post. Heeft u een vraag of wenst u een betalingsregeling, dan kunt u contact met de Servicedesk van Infomedics opnemen. De Servicedesk is bereikbaar via telefoonnummer 036 – 20 31 900 van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.
Klachten
Hoewel we er altijd naar streven u naar tevredenheid te behandelen, kan het voorkomen dat u een keer niet tevreden bent. Het kan zijn dat u vindt dat we niet zorgvuldig hebben gehandeld, of niet goed genoeg naar uw wensen hebben geluisterd. Wij stellen het bijzonder op prijs te horen wat er niet goed is gegaan. Wij verzoeken u vriendelijk de klacht te omschrijven. U kunt ons per e-mail bereiken of telefonisch op 038 – 4524030
Mocht het zo zijn dat we er samen niet uitkomen, dan kan u zich wenden tot de klachtencommissie van de KNMT.