Inschrijven

De praktijk is open voor nieuwe patiënten. U kunt zich inschrijven door te klikken op de button.
Zodra wij uw inschrijformulier hebben ontvangen, nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Vacature

Zoek jij een leuke uitdaging in een gezellige en moderne praktijk?
Lijkt het je leuk aan de slag te gaan met een groep enthousiaste collega’s?
Dan ben jij wellicht degene die we zoeken.

Wij zoeken een
(orthodontie) assistente voor 21-28 uur

Die zowel zelfstandig aan de stoel, maar ook in teamverband wil werken.

Een opleiding tot assistente is een pre, maar niet direct noodzakelijk. In dat geval zorgen we ervoor dat je goed wordt opgeleid.
Als je bij ons komt werken ben je de meeste schoolvakanties vrij.

Mocht je eerst meer willen weten, dan kun je contact opnemen met de praktijk.
Ben jij degene die ons team wil komen versterken dan kun je je sollicitatiebrief sturen naar:

Boersma & Boersma
Rijnlaan 35, 8032 JZ Zwolle
www.boersma-tandheelkunde.nl
Info@boersma-tandheelkunde.nl

Informatiefolders Ivoren Kruis

Heeft u vragen over een gezonde mond? Het Ivoren Kruis heeft verschillende voorlichtingsfolders gemaakt, die u gratis kunt downloaden. Klik hier voor meer informatie.

De rekening van onze praktijk

Vanaf 1 januari 2025 ontvangt u de rekening van de praktijk van Payt in plaats van Infomedics.

Wij begrijpen dat patiënten hun zorgverlener kiezen op basis van vertrouwen. Daarom versturen wij onze rekeningen voor behandelingen voortaan direct vanuit onze eigen praktijk. Hier gebruiken we de sofPayt voor. De software maakt het voor u mogelijk om uw rekeningen terug te vinden in een persoonlijke online omgeving (hier heeft u geen account voor nodig), eenvoudig uw rekeningen met iDEAL te betalen en te communiceren met de praktijk wanneer u vragen heeft over uw rekening of een betalingsregeling wilt treffen.

Vergoeding van uw zorgverzekeraar

Op de rekening die u van ons ontvangt staat duidelijk aangegeven welk bedrag vergoed wordt door de zorgverzekeraar. Dit is afhankelijk van uw leeftijd, type behandeling en de voorwaarden van uw verzekeraar. Heeft u een vraag over de vergoeding van uw zorgverzekeraar? Neem dan direct contact op met uw eigen verzekeraar.

De werkwijze van onze praktijk

De standaard werkwijze van onze praktijk is dat wij uw behandeling eerst indienen bij uw verzekeraar. Het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed brengen we vervolgens bij u in rekening. U heeft vervolgens 14 dagen om de rekening te voldoen. Dat kan u doen door gebruik te maken van de digitale betalingsmogelijkheden, zoals iDEAL. Hebben wij nog geen of een oud e-mailadres van u, maar wilt u wel graag uw rekeningen via de mail ontvangen? Geef uw e-mailadres dan z.s.m. aan ons door.

Veilig digitaal

Al uw persoonlijke gegevens staan in een streng beveiligde omgeving. De software van Payt is gecertificeerd (NEN7510), waardoor u er op kunt vertrouwen dat Payt adequaat en veilig omgaat met uw gegevens.

Meer informatie over uw rekening, uw online omgeving of over Payt? Bekijk dan de pagina speciaal voor patiënten of neem rechtstreeks contact met ons op.

Klachten

Hoewel we er altijd naar streven u naar tevredenheid te behandelen, kan het voorkomen dat u een keer niet tevreden bent. Het kan zijn dat u vindt dat we niet zorgvuldig hebben gehandeld, of niet goed genoeg naar uw wensen hebben geluisterd. Wij stellen het bijzonder op prijs te horen wat er niet goed is gegaan. Wij verzoeken u vriendelijk de klacht te omschrijven. U kunt ons per e-mail bereiken of telefonisch op 038 – 4524030

Mocht het zo zijn dat we er samen niet uitkomen, dan kan u zich wenden tot de klachtencommissie van de KNMT.